Skip to main content

Marketing: Τα Ελληνικά τρόφιμα and… the other countries!

Marketing: Τα Ελληνικά τρόφιμα and… the other countries! - Hi friends, I hope you are all in good healthMEDIA SERAQUEE, In the article you are reading this time with the title Marketing: Τα Ελληνικά τρόφιμα and… the other countries!, We have prepared this article well for you to read and take information in it. hopefully the contents of the post Artikel αριστερό εξτρέμ, Artikel εξαγωγές τροφίμων, Artikel κρασί, what we write you can understand. ok, happy reading.

Title : Marketing: Τα Ελληνικά τρόφιμα and… the other countries!
link : Marketing: Τα Ελληνικά τρόφιμα and… the other countries!

Baca juga


Marketing: Τα Ελληνικά τρόφιμα and… the other countries!

 Του Γιάννη Ζαμπετάκη*

Πηγή : cibum.gr


Η είδηση που διάβασα στο cibum.gr την περασμένη εβδομάδα ήταν χαρμόσυνη!

Η κ. Όλγα Καραπάνου-Crawford, έγινε «Master of Wine (MW)», τίτλος που κατέχουν μόλις 419 άνθρωποι παγκοσμίως, εκ των οποίων οι 151 γυναίκες (η Όλγα έγινε η πρώτη Ελληνίδα ΜW). Τίτλος που απονέμει το «Institute of Masters of Wine» στο Λονδίνο.

Στην συνέντευξη της Όλγας διαβάσαμε πολλά και χρήσιμα για το Ελληνικό κρασί. Και μου ήρθε στο μυαλό κάτι που έγραψα ως Αριστερό Εξτρέμ στις 31.1.22.

Το Ελληνικό κρασί έχει τρομερό δυναμικό αλλά δεν αξιοποιείται το λεγόμενο USP (Unique Selling Point) των κρασιών μας.

Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε λοιπόν; Όχι μόνο για τα κρασιά αλλά για όλα τα Ελληνικά τρόφιμα;

Θα πρέπει να δούμε πώς μπορούμε να φτιάξουμε μια «ιστορία» για το κάθε τρόφιμο, μια ιστορία για τον τόπο όπου παράγεται, τις πρώτες ύλες, τον τρόπο παραγωγής, τις λειτουργικές του ιδιότητες και τα οργανοληπτικά του χαρακτηριστικά.

Εδώ στο Λίμερικ, στη Δυτική Ιρλανδία, υπάρχει μόνο μια κάβα όπου μπορώ να βρω Ελληνικά κρασιά. Και αυτές οι 3 ετικέτες από Ελλάδα είναι πάνω πάνω σε ένα ράφι που αν δεν το ψάξει κανείς…δεν θα το βρει ποτέ.

Και είναι στενάχωρο αυτά τα καλά κρασιά να μην  είναι σε κεντρικό ράφι…

Αν δεν δούμε μεθοδικά το θέμα του marketing μέσα από την δημιουργία μιας ιστορίας για το κάθε τρόφιμο, πολύ φοβάμαι ότι θα μείνουμε στις… other countries.

*O Γιάννης Ζαμπετάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Χημείας Τροφίμων, Πρόεδρος του τμήματος Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Λίμερικ στην Ιρλανδία και “παίζει” πάντα Αριστερό Εξτρέμ.


That's the article Marketing: Τα Ελληνικά τρόφιμα and… the other countries!

That's it for the article Marketing: Τα Ελληνικά τρόφιμα and… the other countries! this time, hopefully can be useful for all of you. okay, see you in another article post.

You are now reading the article Marketing: Τα Ελληνικά τρόφιμα and… the other countries! with link address https://trensnviral.blogspot.com/2022/02/marketing-and-other-countries.html
Comment Policy: Please write your comments that match the topic of this page post. Comments containing links will not be displayed until they are approved.
Open Comments
Close Comment